الخميس 19 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

" لسه في عز شبابي ".. اسعاد يونس تكشف عن عمرها الحقيقي لأول مرة!

موقع أيام نيوز

تصدر اسم الفنانة المصرية اسعاد يونس محركات البحث الشهير قوقل بشكل كبير للغاية بعد حوارها مع الاعلامي عمرو اديب في برنامج بيج نايم بودكاست.

اسعاد يونس كشفت انها تحب كل فترة من حياتها وتستمع الان باللعب مع احفادها، مشيرة انها ستحتفل بعيد ميلادها الـ74 في شهر ابريل الحالي.

وتحدثت إسعاد يونس عن أحفادها قائلة: "بتجيلي لحظات بيبقى نفسي أقعد بالعيال بقى، الأحفاد جنون، عندي 3 أحفاد "هانيا" بنت نورهان عندها 8 سنين، و"علاء" و"آيلا" أولاد عمر عندهم 5 و3 سنين.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.

كما تطرقت إسعاد يونس في حديثها عن تهرب البعض من الكشف عن أعمارهم الحقيقية قائلة: "كام واحدة في سنى وبتتصابى؟ إيه الفكرة؟ أنا لما ببقى بمثل من سنة 1977 في "ميزو" ومن قبلها سنة 1972 شاركت في أفلام والجمهور شايفني من وقتها وأقول أنا عندي 46 سنة، ليه أعمل كده؟ أنا سعيدة جدا بالوقت والسن اللي عايشه فيه".

وأكملت إسعاد يونس: "في حاجات أتحررت منها جدا، وفي الطوابير أقول أنا عندي 74 سنة وأخد دور في الأول، في ناس عندها 85 وقمرات ومش هقول أسامي".

وقالت : طول عمري اتمنى الزواج من عادل امام !!