الإثنين 16 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

ركبت كاميرا بالمحل

انت في الصفحة 1 من 3 صفحات

موقع أيام نيوز

أنا كنت ولازلت مركب كاميرا في غرفة عادة سيئة ويمكن خبيثة بس كانت الحل لحاجات كتير أوي في حياتي حل لحاجات مش عايز أفتكرها من الأساس كان أبويا بطلها بامتياز كان وقتها شغال مع صاحب المحل ده وفكر كتير ازاي يأمن مستقبلي فعرض عليا اتجوز بنت صاحب المحل اللي بيعتبر أبويا شريك مش عامل وفضل يغريني إني هبقا صاحب محل بدل المرمطة في الأشغال وهتفتح بيت وهتبقا مبسوط ولما وافقت اتفاجئت بواحدة تخينة أوي تخينة وكمان قبيحة اللي هي استحالة تتخيل إنك ممكن تنام معاها على سرير واحد وفضل أبويا يزن عليا وقالي اتجوزها ولما الأمور تبقا تمام اتجوز تاني براحتك المهم المحل وهي هتتنازلك عنه لأنك هتبقا جوزها وعصرت على نفسي مېت لمونة واتجوزتها وكانت المفاجأة إن عندها مرض جلدي مخلي جلدها أكتر من لون يعني لو شوفتها تبقا قرفان من الدنيا كلها واستحالة تفكر بس ټلمسها.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
وهي كانت عارفة ده ومعترضتش المهم تهرب من شبح العنوسة وفضلت محپوس في العلاقة القاسېة دي سنتين بنام فيهم لوحدي وبروح البيت بعد نص الليل لحد ما أبوها ماټ وافتكرت إني خلاص هاخد المحل واتجوز واتحرر من القرف ده كله بس اتفاجئت إنها مش عبيطة وكانت عارفة لو المحل اتكتب بإسمي إني هطلقها أو هتجوز وأهملها تماما عشان كدا رفضت تماما وقالت اشتغل في المحل وليا نص الأرباح أكتر من كدا هتجيب غيري يشتغل وبقيت زي العبد عند واحدة لا أعتبرها أنثى من الأساس ولا كنت بقرب منها أصلا.
وبقت كمان بتراقبني عشان متعرفش على واحدة كدا ولا كدا ولما قفشتني بكلم بنت أقسمت لو ده اتكرر هتجيب غيري تشغله وتمشيني من شقة أبوها ومع الحرمان اللي جوايا وأنا متجوز وفي نفس الوقت مبلمسش واحدة ست جتلي الفكرة الملعۏنة دي.
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
ركبت كاميرا في أوضة الملابس بتاعت الستات وتفننت إني أحطها ورا المراية بحيث استحالة حد يكشفها وبقيت يوميا باخد الفيديوهات دي على موبايلي وأفضل اتفرج عليها معرفش كنت بعاقب الرجالة لأنهم متجوزين وكل راجل عنده ست بيستمتع بيها فأنا كنت بشاركه ولو بالنظر ولا كنت بعوض حرمان جوايا ولا ده مرض غريب اتصبت بيه وربنا يعلم هشفى منه امتا لحد ما جت واحدة في يوم تسأل عن فستان معين البنت كانت جميلة جمال مبالغ فيه لدرجة إني لو خيروني مراتي عشانها هعمل كدا بدون أي تفكير هاودتها في الأسعار بنفسي وكنت مستني على ڼار تدخل تقيس اللبس عشان أتفرج عليها وفعلا دخلت وراقبتها.
وخدت الفيديو على الموبايل في البيت وكنت مبسوط وطاير من الفرحة كمان وفضلت طول الليل بتفرج عليه لدرجة إن الشمس طلعت عليا وأنا هايم في شكلها الجميل وفي كل تفصيلة من تفاصيلها.
ولما روحت
 

انت في الصفحة 1 من 3 صفحات